ביצוע קריינות למרכזיה

קריינות למרכזיה מתבצעת מייד עם קבלת הטקסט ואפיוני המערכת שבה יותקנו הקבצים.

כלומר כדי לבצע קריינות למרכזיה עליכם להעביר לקריינית את הטקסטים שלכם ואת סוג הקובץ שאותו המרכזיה מכירה.

בשלב ראשון אני עוברת על הטקסט עם הלקוח כדי לבדוק שהכל תקין ובשלב השני אני מתקנת טעויות דקדוקיות בעברית וגם טעויות של נוסח.

הקריינות למרכזיה מושמעת בכל פעם שהלקוחות מתקשרים ולכן חשוב שתהיה חפה מטעויות ומנוסחת היטב.

אחרי שהטקסט אושר באופן סופי אפשר להקליט אותו.

בעולם הקריינות יש אינטונציות מסויימות שמתאימות למרכזיה ומעבר להן הלקוח יכול לכוון את הקריינית אם הוא רוצה סוג קריינות שונה מהרגיל.

למשל כשקרייניתי עבור חברת לבנת פורן הלקוחה רצתה שאשדר אמינות בקולי ורוגע כפי שהיא משדרת אמינות ורוגע ללקוחות שלה כשהיא או אחד מעובדיה מדברים איתם.

לכן גם בחרנו לא לשים מוסיקת רקע אלא לתת לקריינות להיות לב העניין ללא ליווי מוסיקלי.

אחרי שהקריינות מוקלטת, בדרך כלל נוסיף לה מוסיקת רקע. יש אינספור מנגינות שמתאימות למרכזיות ובעצם תפקידן לתמוך בקריינות ובמסר שהקריינות מעבירה.

קרינות למרכזיה נשמעת דבר קל לביצוע אך היא צריכה להתאים באופן מדוייק לעסק שלכם וגם למוסיקה יש תפקיד חשוב בהעצמת הקריינות והאוירה שאנחנו רוצים לשדר.

לכן כשאתם בוחרים את הקרין או הקריינית שלכם למרכזיה עשו זאת בקפידה, ודאו שיש להם נסיון בהקלטת קריינות למרכזיה ושימו דגש על המוסיקה שמלווה את הקריינות. ההבדלים במחירים בשוק אינם גדולים בין השוק החובבני לבין השוק המקצועי ולכן השקיעו 100-200 שח' נוספים וודאו שיש לכם במרכזיה את קבלת הפנים המקצועית ביותר שיש. אחרי הכל זה מה שהלקוחות שלכם ישמעו בכל פעם שהם מתקשרים אליכם.

כתיבת תגובה